ORO wil kwetsbare mensen gelukkig maken. Maar hoe doen we dat, slagen we daar in en waar moeten we nog aan werken? Dat is de kern van de kwaliteitsrapportage 2021.
Deze kwaliteitsrapportage neemt je mee langs de verschillende resultaatgebieden van ORO. Aan het eind van elk hoofdstuk staan de tops en tips vermeld. Daarin wordt benoemd wat er goed ging, en wat er beter kan.
Zo bespreken we natuurlijk de waardering die cliënten en cliëntvertegenwoordigers hebben voor ORO, maar ook hoe vrijwilligers en medewerkers ORO waarderen. Daarnaast lees je bijvoorbeeld ook hoe we onze missie en visie in stand gehouden hebben ten tijde van corona door te kijken naar wat wél mogelijk was.
De kwaliteitsrapportage sluit af met de feedback van de Ondernemingsraad, de Centrale Cliëntenraad en de Raad van Toezicht. We willen iedereen die hier aan bijgedragen heeft hartelijk danken voor de ideeën, reflecties en input. Daardoor kunnen we onszelf blijven ontwikkelen om kwetsbare mensen gelukkig te maken.