ORO Kwaliteitsrapportage 2022

ORO wil ‘kwetsbare mensen gelukkig maken’, maar hoe doen we dat, slagen we daar in en waar moeten we nog aan werken? Dat is de kern van de kwaliteitsrapportage die we elk jaar maken.

De kwaliteitsrapportage over 2022 neemt je mee langs de verschillende resultaatgebieden van ORO. We reflecteren op de ontwikkelingen die in 2022 hebben plaatsgevonden en geven aan hoe we in 2023 aan het werk gaan om verdere verbeteringen te realiseren. Aan het eind van elk hoofdstuk staan de belangrijkste punten samengevat in Tops & Tips.

Zo bespreken we natuurlijk de waardering die cliënten en cliëntvertegenwoordigers hebben voor ORO, hoe dit gemeten wordt en wat we met de resultaten doen. We laten zien hoe de organisatie in 2022 heeft gewerkt aan continu verbeteren waarbij we teams in hun kracht zetten, grip krijgen op kwaliteit en sturen op kennis. Ook geven we aan hoe we vorm hebben gegeven aan de missie van ORO in een jaar dat in het teken stond van ‘anders zorgen’. Daarnaast lees je ook hoe we gewerkt hebben aan de verbetering van onze zorg aan LVB+ cliënten.

De kwaliteitsrapportage sluit af met de feedback van de Ondernemingsraad, de Centrale Cliëntenraad en de externe visitatie. We willen iedereen die hieraan bijgedragen heeft hartelijk danken voor de ideeën, reflecties en input. Hierdoor kunnen we onszelf blijven ontwikkelen om kwetsbare mensen gelukkig te maken.

Bekijk de volledige kwaliteitsrapportage 2022.

Er is ook een cliëntversie beschikbaar, waar de belangrijkste onderwerpen in terugkomen.

Heb je een vraag?

Aarzel niet en neem contact op met ORO. Bel: 0492 - 53 00 53 of vul onderstaand formulier in. We begeleiden je graag bij jouw vragen en wensen.

* geeft verplichte velden aan

Jouw gegevens

Jouw vraag of opmerking

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Lees Voor
Ga naar de inhoud