ORO ORO

Relatiemanagers

Wij zijn er voor jou!

Onze relatiemanagers, Loes Maas en Joyce van Breemen, zijn er speciaal voor jou als ouder, contactpersoon of cliëntvertegenwoordiger. Je kunt er terecht met al je vragen, maar ook als je even wilt praten over jouw rol of over de rol van je gezin, staan ze voor je klaar. Laagdrempelig, met een luisterend oor. Wat heb je nodig, wat zou je willen, hoe kunnen we jou en jouw gezin helpen, ondersteunen? Loes en Joyce zijn er voor jou!

Kwetsbare mensen

ORO is er om kwetsbare mensen gelukkig te maken. Met die kwetsbare mensen bedoelen we natuurlijk onze cliënten. Maar ook de mensen die dicht bij die cliënt staan, zijn in zekere zin kwetsbaar. Ook zij hebben vragen, behoeften en soms twijfels.
“Wij staan naast de cliëntvertegenwoordiger”, zegt Loes. “Ook als de mensen in de zorg rondom de cliënt veranderen, blijven wij de steun en toeverlaat voor de cliëntvertegenwoordiger. Wij halen vragen en wensen op, vertalen deze naar de organisatie en leggen verbindingen met collega’s die hier iets mee gaan doen.”

relatiemanagers

Oppas

Een mooi voorbeeld van de rol van de relatiemanagers bleek onlangs bij een ouder die momenteel zelfs geen zorg meer van ORO ontvangt. Joyce: “Deze moeder had een kind op het kinderdagcentrum, maar haar dochter is daar inmiddels weg. Ook dan houden we, als de ouder dat wil, een paar keer per jaar contact. Tijdens een gesprek gaf deze ouder aan dat ze het jammer vond dat ze nooit meer een avondje samen met haar man weg kon, vanwege de zorg voor hun dochter. Ik heb toen uitgelegd dat De Oppas, een dienst van ORO voor ouders die hun kind niet zomaar kunnen of willen toevertrouwen aan een buurmeisje, misschien een optie was. Het bleek een gouden greep en de moeder was enorm blij dat ik een antwoord had op een vraag, waarvan ze niet dacht dat er een goed antwoord op bestond.”

Pijnpuntjes

Loes en Joyce zijn nog maar kort aan het werk in hun nieuwe functie. Hun enthousiasme is echter al erg groot. “Het is geweldig om te zien dat je de cliëntvertegenwoordigers kunt helpen. Wij horen ook de pijnpunten die ze ervaren. Die brengen we weer terug naar de organisatie, zodat we onze zorg blijven verbeteren.” En hebben ouders behoefte aan iets wat ORO nog niet biedt? “Dan gaan we kijken of we iets kunnen ontwikkelen, iets bedenken. Hun vraag is ons uitgangspunt.”

Heb je een vraag over zorg?

Aarzel niet en neem contact op met ORO Entree. Bel: 0492 47 28 72 (op werkdagen van 09.00-17.00 uur) of vul onderstaand formulier in. Wij begeleiden je bij jouw vragen en wensen.

Copyright © 2019 ORO