Het Kwaliteitsbeeld van ORO is bijgewerkt met de nieuwste cijfers en inzichten. We blikken terug op 2024: wat hebben we bereikt, wat hebben we geleerd? En we kijken vooruit naar 2025: waar willen we verbeteren, en hoe gaan we dat samen doen?
We willen weten of we erin slagen om waarde toe te voegen aan het leven van de cliënt. En hoe we dit samen met de mensen om hem heen nog beter kunnen doen.
Wat lees je in het kwaliteitsbeeld?
In het Kwaliteitsbeeld nemen we je mee door onze belangrijkste thema’s en laten we zien waar we trots op zijn en waar we blijven leren en verbeteren.
- Op de pagina ‘Cliëntgeluk’ bespreken we hoe we persoonsgerichte zorg leveren en hoe cliënten deze zorg ervaren.
- Op de pagina ‘Medewerkersgeluk’ laten we zien hoe ORO aandacht heeft voor persoonlijke groei van medewerkers.
- Op de pagina ‘Fijne leefomgeving’ lees je hoe we de stap zetten van zorgen voor cliënten naar zorgen samen met hen en de mensen om hen heen.
- Op de pagina ‘ORO kijkt vooruit’ krijg je inzicht in onderdelen van kwaliteit en veiligheid, en hoe we blijven leren en verbeteren.
- De pagina ‘Samenspraak’ sluit het kwaliteitsbeeld af met reacties van de Ondernemingsraad, Centrale Cliëntenraad en de Raad van Toezicht.
Bekijk hier het volledige Kwaliteitsbeeld.