ORO ORO

Ergens niet mee eens? Vertel het gewoon

Bij ORO vinden we het belangrijk dat cliënten zoveel mogelijk zelf meedenken, meepraten en meebeslissen. Maar het kan gebeuren, dat je het ergens niet mee eens bent. Deel jouw klacht eerst met jouw begeleider. Dan kijken we hoe we hier aan kunnen werken. Deel je het liever niet met je begeleider? Of komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met een vertrouwenspersoon of cliëntvertegenwoordiger, vraag de klachtenfunctionaris om hulp of dien een klacht in bij de geschillencommissie.

Samen een klacht oplossen

Ben je het ergens niet mee eens? Vertel het gewoon! Samen lossen wij jouw klacht op. Bijvoorbeeld over het huis waarin je woont. Of de plaats waar je werkt. Maar ook over kleinere dingen, zoals wat je op je brood krijgt. Of hoe laat je naar bed gaat.

Hoe kun je een klacht indienen? 
Lees het stripverhaal of bekijk het bovenstaande filmpje!

Wil je een vertrouwenspersoon spreken?
Dan kun je bellen of e-mailen. Je begeleider kan je hierbij ook helpen.

Wil je de klachtenfunctionaris spreken?
Wanneer je er samen met de vertrouwenspersoon niet uitkomt, kun je naar de klachtenfunctionaris gaan. De vertrouwenspersoon kan je hierbij helpen. De klachtenfunctionaris is René Stijns. Je kunt hem e-mailen via info@adviesbureaustijns.nl.

Wil je contact met de geschillencommissie?
Als je er samen met de vertrouwenspersoon en klachtenfunctionaris niet uitkomt, kun je naar de geschillencommissie gaan. 
Je kunt contact met hen opnemen via:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
www.degeschillencommissiezorg.nl

Heb je een vraag over zorg?

Aarzel niet en neem contact op met ORO Entree. Bel: 0492 47 28 72 (op werkdagen van 09.00-17.00 uur) of vul onderstaand formulier in. Wij begeleiden je bij jouw vragen en wensen.

Copyright © 2019 ORO